Повернення товару

Гарантії та повернення

Перед відправкою, заказаний Вами товар ретельно перевіряється нашими працівниками. Замовлення підлягає страхуванню, вартість страхування включено в вартість доставки. Так що Ви можете бути спокійні за збереження замовлення. При пошкоджені або втрати вантажу матеріальну відповідальність несе служба доставки. Перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки рекомендуємо виконувати на місці — у відділенні служби доставки в Вашому місті.

При отриманні товару необхідно перевірити його на цілісність та комплектність.Будь-які претензії на зовнішній вигляд, якість, відповідність отриманого товару приймаються тільки при отриманні товару в поштовому відділенні. Забравши товар із поштового відділення, ви цим підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину з усіх перерахованих вище питань.

Якщо все ж таки у Вас є претензії до заказу, то Ви маєте право відмовитись від нього, написав відповідну заяву. Якщо Ви отримали замовлення з ознаками крадіжки або пошкоджень при транспортуванні, то обов'язково повідомте про це нам по телефону та оформіть відповідну заяву. Це надасть нам можливість законно розібратися з компанією перевізником і повторно відправити Вам замовлення не чекаючи на повернення пошкодженого замовлення.

Умови повернення

  • якщо Ви з якихось причин незадоволені товаром, ми надаємо гарантію повернення коштів або обміну товару на інший; 
  • повернення товару без слідів використання може бути здійснений не пізніше 14 днів з дня отримання;
  • всі товари повинні бути в оригинальній упаковці і з збереженими ярликами;
  • для повернення коштів Вам також необхідно надати копії перших сторінок паспорта, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію квитанції про сплату;
  • товари придбані на сайті у категорії "Розпродаж" не підлягають поверненню ; 
  • товари з ознаками використання не можуть бути повернені.

Гарантії та повернення не виконуються у наступних випадках:

  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.